Mellan två hem

Sitter på ett tåg som faktiskt är i tid. Och som faktiskt avgick från lilla Härnösand utan krångel och busstransport. Är nog lite i chock över detta men det är ett stort steg framåt för hemstaden och det kommer göra det lättare att ta sig hem över en helg eller liknande. Är i Gävle nu, med så mycket träsmak i rumpan att man kan hyvla den. Men snart är jag hemma. Eller ja.. Det är konstigt att jag åker hemifrån för att åka hem. Eller så är det bra, att jag känner mig hemma på båda platserna. 
Imorgon ska jag städa ut julen i lägenheten och börja min resa mot en mysigare lägenhet. Fick inte riktigt med mig allt jag ville men är ändå stolt över att jag fick ner detta kaos i två väskor. Packdrottningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0