Och så börjas det.

Den här bloggen har nog alla glömt bort för längesedan. Jag med. Men nu sitter jag här, redo att börja blogga igen. Fick inspiration av allas "2013 ska bli MITT år"-inlägg och känner att fasen, 2013 ska bli MITT år. Och det vill jag kunna se tillbaka på och kunna läsa om. Därav bloggandet. Vad har då hänt sen sist? Jag har fått lägenhet i Stockholm Jag har gått ut SET Jag har tappat lägenhet i Stockholm Jag har förlorat en ängel Jag har blivit kär Jag har fått mitt hjärta krossat Jag har fått ny lägenhet i Stockholm Jag har börjar plugga på Universitet Jag har delat lägenheten med 2 tjejer Jag har klippt av mig allt hår Jag har spelat Tanja i Sommarkvällar på jorden Jag har sovit lite Jag har ätit lite Jag har ätit mycket Jag har haft ångest Jag har varit euforisk Jag har levt i konsten, Som ni ser, det har hänt mer än massa. Mer än massa som jag tänker behålla för mig själv, låsa in i ett rum i mitt hjärta och alltid bevara. Men 2013 för ni vara med om kära vänner, om ni vill.. Jag ska imorgon åka ner till Stockholm igen efter några veckors välförtjänt semester. Åka ner och ta hand om mig själv mer, åka ner och leva som jag vill leva.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Lillfrugan! Ja, så fick man lära känna dig lite till.
Mycket poetiskt och jag blev om möjligt ännu mer kär! Skål

2013-01-06 @ 20:32:11
URL: http://mijamange.blogg.se
Postat av: Lollo

Yeay!!!

2013-01-06 @ 23:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0