Packar

16.59 går mitt tåg tillbaka till huvudstaden och min fina lägenhet. Har bestämt att jag ska börja året med att göra den hemtrevlig så att man vill vara där mer än bara då man ska sova. Håller därför på att leta efter soffor på blocket och går nu igenom alla saker jag har hemma hos min far för att sedan välja vad jag vill ha med mig ner. I alla lådor och flytt kartonger hittas även gamla bilder och dagböcker.
Tänkte därför bjuda på en gammal bild jag hittade i en låda, samt mitt dagboksinlägg jag skrev 26/12-00
Tisdag:
Jag Har ingenting att bereta så nu slutar jag att skriva hej då Annica. Åter till packningen.
Ja. Jag är ungen utan hår. Vadårå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0